دکتر علی حجت

n;jv ugd p[j

دکتر علی حجت

n;jv ugd p[j

  • ۰
  • ۰

جراحی زیبایی سینه چیست؟

همه انواع جراحی هایی که به نحوی موجب زیباتر شدن سینه می شوند در دسته جراحی زیبایی سینه قرار دارند. عمل پروتز سینه از همه بیشتر شناخته شده است چرا که با توجه به معیارهای زیبایی شناختی امروزه سینه های بزرگتر زیباتر محسوب می شوند. جراحی های دیگری از جمله کوچک کردن سینه، بازسازی سینه و لیفت سینه وجود دارند که به روش های مختلف برای زیباتر شدن سینه انجام می شوند.

جراحی بازسازی سینه

 

چه کسانی نباید جراحی زیبایی سینه انجام بدهند؟

از آنجا که انواع مختلفی از جراحی سینه وجود دارد پیشنهاد در مورد آنها نیز متفاوت خواهد بود. برای عمل لیفت سینه بهتر از بعد از مادر شدن و بعد از دوران شیردهی عمل انجام شود چرا که بعد از این دوران دوباره سینه به حالت افتاده خواهد بود و حالت خود را از دست می دهد. برای پروتز سینه برای افراد مشکل خاصی وجود ندارد. کسانی که عمل بازسازی سینه انجام می دهند باید بعد از اتمام دوره شیمی درمانی و پرتودرمانی اقدام برای عمل را آغاز کنند.

لیفت سینه

در بعضی از خانم ها پوست به اندازه کافی مقاومت نمی کند و وزن سینه را تحمل نکرده و باعث سستی سینه می شود. با این شرایط پوست بیش از حد در مقایسه با بافت سینه وجود دارد. برای بالابردن سینه یا آنچه که به عنوان ماستوپکسی شناخته می شود باید پوست اضافی برداشته شود. این مشکل اصولا با افزایش سن، کاهش وزن و بعد از بارداری به وجود می آید. این عمل گاها و در صورت پیشنهاد بیمار می تواند با عمل پروتز سینه ترکیب شده و هم سینه بزرگتر شود و هم حالت آن به حالت اولیه برگردد.

دکتر علی حجت | فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان

 

  • ۹۹/۰۹/۱۳
  • ali hojat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی